sobota, 1 marca 2014

Malownicze, bezpieczne miejsce.

Moja przyjaciółka poszukuje ostatnimi czasy dobrego miejsca, żeby kupić tam mieszkanie. Znaczący jest dla niej w głównej mierze spokój, gdyż ma dużą rodzinę. Równie znaczący był dobry dojazd do stolicy, w której pracuje i ona i jej mąż. Sama niedawno szukałam tego rodzaju miejsca, a więc miałam o tym pewną wiedzę. Dla mnie dojeżdżanie do stolicy nie jest zbyt ważną sprawą, ale słyszałam, że odpowiednim miejscem będą dla Gośki Marki – dość spokojne miasteczko graniczące z Warszawą. Razem się tam wybrałyśmy i myślimy, że to faktycznie fajne miejsce dla młodych ludzi z dziećmi. Dużo tam uroczych i bezpiecznych miejsc, jest park krajobrazowy, są place zabaw, a dojeżdżanie do stolicy trwa kilkanaście minut. Jeżeli poszukujesz wiadomości na ten temat: Ida Źródło: flog.pl & twojpieknydomek.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz