poniedziałek, 10 lutego 2014

Miejsce, gdzie mogłabym zamieszkać.

Ostatnie miesiące upłynęły mojej najbliższej przyjaciółce na poszukiwaniu stworzonego dla niej mieszkania. Znacząca jest dla niej głównie lokalizacja – w głównej mierze spokój i cicha okolica, ale również szybki dojazd do centrum stolicy. Sama nie tak dawno poszukiwałam podobnego miejsca, a więc miałam o tym jakiekolwiek pojęcie. Dla mnie dojeżdżanie do Warszawy nie jest zbyt poważną sprawą, jednak wiedziałam, że takim miejscem będą dla Gośki Marki – wyjątkowo spokojne miasto zaraz poza granicami Warszawy. Wspólnie wybrałyśmy się do Marek i myślimy, że to faktycznie dobre miejsce dla młodych ludzi z dziećmi. Mnóstwo tam cichych i bezpiecznych miejsc, jest krajobrazowy park, są place zabaw, a dojazd do Warszawy trwa paręnaście minut. Jeżeli poszukujesz informacji na ten temat: Deweloper Ida Źródło- behance.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz